Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Може би,ще трябва да питаме братята руснаци,те са го тествали преди много години.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Добре де само да питам ква е идеята на всекидневка да и се махне картерната вентилация - айде на бегачка ясно ма на всекидневка?

      Въобще някой наясно ли е закво е тая картерна вентилация, освен да прави мръсно
      Да не цапа дросела... и аз не знам ,.......аз я махам защото на новото съединение преди дросела нямам щуцери за нея.
      Обясни моля те необходима ли е ... ако трябва ще си я инсталирам обратно
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #63
        Защото от една страна затопля и от друга замърсява прясната горивна смес. Понижава характеритиката на сместа към детонационна устойчивост, образува нагар в цилиндрите, лошо влияе на свещите и т.н.

        На бегачките когато настройката на мотора се намира на ръба на детонациите премахването на картерните газове може да поспаси положението (естествено в комбинация с други промени)
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          А има ли такава вентилация на 2.4 136 к.с и как мога да я премахна ?
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Защото от една страна затопля и от друга замърсява прясната горивна смес. Понижава характеритиката на сместа към детонационна устойчивост, образува нагар в цилиндрите, лошо влияе на свещите и т.н.

            На бегачките когато настройката на мотора се намира на ръба на детонациите премахването на картерните газове може да поспаси положението (естествено в комбинация с други промени)
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              К'во бе си недоволен?
              Last edited by oem; d.m.y г., 16:34.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                К'во бе си недоволен?
                А нищо тъп съм и се чудя за ръба на детонацийте и как ще се спасиме
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  А нищо тъп съм и се чудя за ръба на детонацийте и как ще се спасиме
                  Жив и здрав да си
                  Last edited by oem; d.m.y г., 19:45.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    А защо ще искаш изобщо да я премахваш на дизела - да не ти цапа "дросела" ли..?
                    Цапа цапа ама не дросела а лопатките на турбото,кулера и смукатела !!!
                    Вътре става пълен леш !
                    Това не е измислено щото е готино !!!! гонят евро норми !!!
                    ЕГР що го затапват за густо ? Тои е почти същата работа !
                    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от badmadafaka
                      Аз си мисля, че точно картерната вентилация я има на двигатели, разработени по времето, когато "евро нормите" са били много далечна идея в съзнанието на някого, но щом сте убедени, че само плюсове има тази процедура...
                      Ми проблем е и извеждането на тия газове, нямало да е много практично да изведат по тръби към задницата на колата, щото все пак тва са газови изпарения и те миришат, независимо от филтъра.....затова и дори и никво норми да не са гонили, пак им е било по изгодно да ги вкарат в двигателя пак, за да излезе всичко през ауспуха.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Ми проблем е и извеждането на тия газове, нямало да е много практично да изведат по тръби към задницата на колата, щото все пак тва са газови изпарения и те миришат, независимо от филтъра.....затова и дори и никво норми да не са гонили, пак им е било по изгодно да ги вкарат в двигателя пак, за да излезе всичко през ауспуха.......
                        Не само миришат, не само
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от badmadafaka
                          И аз си мисля, че са малко канцерогенни, ама к'во ти дреме, важното е, че на бегачките са така...
                          По-важното е, че си мислиш, че имаш бегачка
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #73
                            Един съвет за тия с премахнатите маркучи - ако сте ги извели под колата, или някъде където са извити така че да правят "корем", внимавайте с времето сега че замръзва конденза в тях, днеска колегата дойде на работа и бликаше масълце от къде ли не......
                            Ако чуете едно неспецифично виене от двигателя при палене сутрин, което не изчезва, и сте затегнали яко маркучите от колектора, да знаете от какво може да е......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Дайте идеи при JTD, цапането е ясно че ще го спасим ако го махнем но има и негативи и нека спецовете да кажат струва ли си да се махнат да не цапат кулера и колектора които са туко що измити и чисти
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #75
                                Негататива е 0 , 50 000 км съм карал с премахнати картерни. С две ръце за премахване.
                                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                                Comment

                                Working...
                                X